lauantai 6. elokuuta 2011

Sitä sun tätä

Mää oon ny Kirkkonummelainen, nääs! Muutama laatikko ja nyssäkkä olisi vielä purkamatta ja tyhjiä pahvilaatikoita ynnä muita roskia lojuu vähän siellä sun täällä, mutta aika hyvään kuosiin olen jo uuden kotini saanut!

Äiti tuli eilen luokseni ja lähtee huomenna. Perjantaina hain hänet Vantaalta, Tikkurilan asemalta ja siitä jatkettiin matkaa Porvooseen. En ole aikaisemmin käynyt Porvoossa ja olin ihan innoissani. Vanha kaupunki oli ihana! Uudempi Porvoo oli aika ruma! Käytiin kurkistelemassa lelumuseossa ja tuomiokirkossa, syötiin Kotipizzassa ja jälkiruoan hain itselleni Pienestä Suklaapuodista, nam! Kuvia Porvoosta pistän myöhemmin esille, mutta tässä päivän asu...

Mielenkiintoinen ilme... Mekko: itse tehty/ompelimo margarita, paita: H&M, laukku: (vintage) Huutonet, hiuskukat: H&M, korvakorut: Bijou Brigitte, aurinkolasit: Tyylikatse

Tänään olin myymässä Shop Ahoy:ssa ja näytin tältä:

Korvakorut: Bijou Brigitte, paita: Europe House, hame: itse tehty/ompelimo margarita, laukku: (vintage) Yesterday

Pari kuvaa viime sunnuntailta:
Melkein tyhjä ex-koti

Nekku yrittää tehdä loppusiivousta.
Ei ole pahemmin tullut nukuttua viime aikoina. Olen vaan laitellut kotia, käynyt ostelemassa jotain pikkusälää uuteen kotiin, esim. koukkuja, ruuveja, sängynaluslaatikoita, kynnysmattoja ym... tai sitten ajellut autolla joka suuntaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti