lauantai 22. tammikuuta 2011

Ompelimo margarita

Seuraavaksi voisin kertoa yrityksestäni...

Jo ihan pikku tyttönä toivoin, että minusta tulisi joskus yrittäjä. Kävin lukion ja sen jälkeen kesti pitkään, kunnes keksin mikä ala minua oikeasti kiinnostaa. Ensin opiskelin pukuompelijaksi, valmistuin 2007 keväällä ja vuoden päästä valmistuin ompelijakisälliksi. Sen jälkeen kävin yrittäjäkurssin ja rupesin yrittämään. 1.12.2008 ompelimo margarita avasi ovensa Tampereella osoitteessa Lapintie 18. Olen yksityisyrittäjä, mutta työtilani jaan kahden muun saman alan yrittäjän kanssa.
Kellohame ompelimo margaritan nettikaupasta

Minä teen mittatilaustöitä sekä naisille että miehille ja korjausompelua. Minulta onnistuu vaatteiden suunnittelu, kaavoitus ja valmistus. Lisäksi minulla on verkkokauppa, jossa myyn itse tekemiäni vaatteita ja asusteita hieman rokkihenkisemmille ihmisille. Verkkokauppaani teen sekä täysin uniikkeja tuotteita että pieniä sarjoja. Välillä ompelimo margaritan voi löytää erinäisistä tapahtumista myymästä. Esim. Ofelia Market, Rock´n´roll-midsummer Jamboree, Hotelli Waltikan Rock´n´roll Ball ym...
Paita ja housut ompelimo margaritan verkkokaupasta

Kaikista mieluiten valmistan korsetteja. Aluksi haaveilin, että voisin elättää itseni pelkästään korsettien valmistuksella, mutta onhan se kiva päästä välillä tekemään jotain muutakin ja tuntuu siltä, että korsettien suosio alkaisi olla pikku hiljaa laskussa. Myös kaikki tylliunelmat ja kellohelmat miellyttävät minua, joten varsinkin niitä olen tehnyt verkkokaupan puolelle paljon.
Korsetti ja minihame PVC:stä

Miesten vaatteiden valmistamiseen en ole pahemmin saanut koulutusta, mutta nekin onnistuvat. Lapset ja eläimet jätän ihan suosiolla vaatettamatta, niille en oikein osaisi kaavoja tehdä.
Paita ja housut ompelimo margaritan verkkokaupasta


www.ompelimomargarita.com

3 kommenttia:

  1. Oih, olet todella taitava ompelija..! =)
    Ihania asuja, olen pitänyt tuollaisia joskus itsekin.. kauniita ja naisellisia!

    t.Birgit

    VastaaPoista
  2. hellou! teetkö ompeluksia tilauksena? kuinka kalliilla tai halvalla (kilpailutan) ompelisiti minulle tällaisen mekon http://dantzlercreations.com/galadriel.htm minulle on tarjottu 60 euroa palkkiota ja et ite maksan postitukset ja kankaat. :) miten on? todella todella tahtoisin ja ei saa ostettua mistään tätä mekkoa :( vastaatko minulle sähklpostiini sannaseppala2@gmail.com

    VastaaPoista