maanantai 7. heinäkuuta 2014

Auttakaa mua! Tahdon oppia kunnon remonttireiskaksi!

Haaveilen oppisopimuskoulutuspaikasta ja talonrakennusalan ammattitutkinnon suorittamisesta! Paikan löytäminen on nykyään niin hankalaa, että kokeillaan nyt tätäkin kautta.

Olen 33 vuotias nainen Helsingistä. Eniten minua kiinnostaisi kylpyhuoneremontit, sekä sisustustimpurin hommat. Olen käynyt laatoittaja/vedeneristäjäkurssin ja tällä hetkellä olen sisustuspuuseppäkurssilla. Laatoittaminen ja vedeneristäminen sujuu minulta mielestäni hyvin ja pystyn tekemään näitä töitä hyvin pitkälti itsenäisesti. Olen kevään aikana suorittanut työturvallisuus-, tulityö-, henkilönostin- ja ensiapu 1-kortit, sekä VTT:n märkätilojen vedeneristäjän sertifikaatin. Ammattitutkinnosta olen ehtinyt suorittamaan jo kaksi osaa, vedeneristys (kiitettävä arvosana) ja talonrakentamisen perustietous.

Olen aikaisemmin toiminut ompelijayrittäjänä 4,5 vuotta, sekä myyjänä pari vuotta. Harrastuksiini kuuluu lenkkeily, kahvakuula ja ompelu. Minulla on B-ajokortti ja oma auto.

Minä olen motivoitunut, tarkka, joustava ja täsmällinen. Haluan aina tehdä työni niin hyvin kuin vain mahdollista!

Jollei oppisopimuspaikkaa löydy, kelpaisi minulle myös vaikka pätkätyöt, joissa pääsisin tekemään vedeneristyksiä ja laatoituksia (haluan pitää sertifikaattini voimassa ja taidot tallessa).

Omasta puolesta olisin valmis aloittamaan syyskuussa. Paikkaa haen pääkaupunkiseudulta. Entinen kouluttajani on lupautunut suosittelijakseni.

Helpoiten minut saa kiinni sähköpostilla: sanna.antila@hotmail.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti