maanantai 11. elokuuta 2014

Huikeeta!

Juoksentelu on meinannut jäädä muuttopuuhien ja kesähelteiden ynnä muiden juttujen takia vähän vähemmälle, mutta nyt olen taas pikkaisen yrittänyt ryhdistäytyä. Olen lähtenyt usein juoksemaan ajatellen, että eihän tästä tule yhtään mitään ja jos selviän kilometrin verran, olen todella tyytyväinen. Sitten usein onkin käynyt niin, että olen juossut noin kolme kilometriä. Syksyllä tein viimeiset juoksuennätykseni. Yhtämittaisesti tuli juostua joku 4,3 km ja selvisin cooperin testin perusteella hyväkuntoisten joukkoon matkalla 2,01 km.

3. päivä tätä kuuta tapahtui hurjia, onnistuin ylittämään ennätyspituisen matkani ja ylitin vielä 5 km:n rajankin, josta olin jo kovasti haaveillut. Matkan pituus oli 5,09 km ja olin niin tyytyväinen!


Syksyisen cooperin testin mukainen hyväkuntoisuus ei ole sen kerran jälkeen toistunut, vaan olen ollut keskinkertaisten kuntoni puolesta. Jokusen kerran on ollut jo todella lähellä, että kaksi kilometriä ylittäisin, mikä on ikäiselläni naisella hyvän kunnon raja. Torstaina sitten taas päätin testata cooperia ja sain todeta olevani hyväkuntoinen! Jälleen tulos oli 2,01 km.

Nyt ei muuta kuin taas kuntoa kohottelemaan, mutta jospa vaikka ensin keskittyisin näihin...
Ostin itselleni vähän matkamuistoja viikonloppuna, marmeladeja ja marenkeja. Saatoinpa viettää viikonloppuni aika huikeassa paikassa. Siitä myöhemmin lisää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti