sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Hieno lauantai!

Eilen oli kiva päivä! Olen tehnyt viimeaikoina vähän liikaa töitä, joten kunnon vapaapäivä teki terää! Olen ollut liikaa yksin, joten päivä kavereiden ja myös uusien tuttavuuksien seurassa teki erittäin hyvää! Olen kova tyttö syömään, joten hyvin syöminen oli mahtavaa. Kaverini sanoi minua pohjattomaksi akaksi, kun katseli syömistäni, heh. Olen suuri luonnonystävä, joten oli ihanaa viettää päivänsä metsäisissä järvimaisemissa ja maaseudulla!

Eilen juhlittiin kaverini ja hänen kaverinsa synttäreitä. Päivä lähti käyntiin sillä, että matkasimme laivalla Viikinsaareen. Olin tullut keskustaan autolla ja jätin auton sellaiseen paikkaan, että kävelymatkaa Laukontorille, eli tutummin Alarantaan oli noin kilometri. Tämä kävelymatka aiheutti jo rakot varpaisiin, vaikka olin kuvitellut, että kenkäni ovat huippuhyvät...

Alarannassa meidän porukka kohtasi toisensa ja sitten hirveällä kiireellä ostamaan lippuja ja kauheata vauhtia kipitettiin paatille, ihan ei myöhästytty! Ilma oli kuuma ja aurinkoinen. Oli ihana laivamatkustaa Pyhäjärvellä! Normaalistihan minä pelkään laivalla oloa, mutta tuommoinen lyhyt matka järvellä upeana päivänä on aivan mahtavaa!

Maisemakuvia laivamatkan varrelta:

Tuolla oli käynnissä Sauna-festarit
Sitten kuvia Viikinsaaresta:
Ajattelin käydä uimassa, bikinitkin oli mukana ja vesi tuntui lämpöiseltä, mutta jätin sitten kuitenkin väliin...
Tässä vaiheessa päivää varpaani oli huippuhyvien kenkieni vuoksi tässä kunnossa, toisessakaan jalassa ei ollut hurraamista... AUTS!
Synttärityttö syöttää sorsia
Mää, päivän asuna toimi H&M:n paita, shortsit ompelimo margaritalta, eli itseltäni... Aurinkolasit Tyylikatseesta ja jalkojeni takana näkyy Huutonetistä hankittu vintagelaukku ja nuo helvetilliset H&M:n popot!
Jos näytän kalkkilaivan kapteenilta, se johtuu siitä, että sellainen minä olen... En rusketu pahemmin, palan suht helposti ja Santen aurinkorasva ei ollut hyvää!

Pieni luonnonkosmetiikkatuokio tähän väliin.
Huonoa! Vaikka en tosin palanut...
Rasva ei meinannut imeytyä ihan hirveän helposti ja se muuttui semmoiseksi muruksi jossain kohdin ja joihinkin kohtiin meinasi jäädä valkoiset läntit. Yleisesti ottaen koko iho muuttui väriltään hyvin kalpean näköiseksi. Myös mustat shortsini muuttivat väriään rasvan ansiosta... Palan suht helposti, mutta nyt en palanut ollenkaan, mutta en ole varma sainko tippaakaan rusketusta... En osta toiste!

Takaisin Viikinsaareen. Söimme siellä eväitä ja suurin osa hieman juopotteli. Syötettiin sorsia, kuunneltiin musiikkia, juteltiin, osa kävi uimassa ym.

Viimeinen kuva Viikinsaaresta, ennen kuin laiva vei meidät takaisin Alarantaan.
Sitten lähdimme Lempäälän maalaismaisemiin synttäritytön kotiin laittamaan ruokaa niin keittiössä kuin pihalla grillissä. Herkullista oli!! Osa kävi saunomassa, mutta minä päätin jättää väliin ja tulla kotiin koiran luokse. Oli tarkoituksena vielä jatkaa kaupungille, mutta oli niin kova väsy, eikä yhtään tehnyt mieli laittaa enää kenkiä jalkaan... Jäin siis kotiin ja aloitin hieman kirpparikamojen hinnoitteluprojektiani. Huomenna pitää taas rahdata kamaa Radiokirppikselle.

Tämä synttärisankarityttönen ilmoitti haluavansa mikroni, joten vein sen hänelle synttärilahjaksi. Nyt alkoi mikroton elämä! Ihanaa, vihaan mikron putsausta! Ja sain pikkuisen lisää tilaa keittokomerooni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti