maanantai 30. heinäkuuta 2012

Ukkosta kiitos!!

Kunnon ukkosmyrskyt ovat minun mieleeni!! Harmi vaan, että nyt kun on Helsingissäkin saatu nauttia parista kunnon ukkosmyräkästä, ovat ne olleet keskellä yötä. Olen herännyt kahtena edellisenä yönä siihen, kun koira on hypännyt sängyltä alas ja mennyt pöydän alle piiloon. Hetken olen ihmetellyt, että mitä nyt, mutta sitten onkin ruvennut jyrisemään oikein tosissaan. Hieman on jaksanut silmäänsä raottaa ja on nähnyt, kun kaihtimien läpi hieman näkyy jotain välähtelyä ja sitten on saanut kuunnella jyrinää, pauketta ja ropinaa. Voi kunpa nuo ukkoset iskisivät keskellä päivää, niin voisi kytätä nenä kiinni ikkunalasissa!

Tänään olen tapani mukaan istunut puoli päivää tietokoneen ääressä... Välillä vähän katsellut jotain typeriä elokuvia digiboxilta ja käynyt kaupassa ja koiran kanssa tallustelemassa. Mutta siis suurin osa päivästä on tainnut vierähtää tässä koneen ääressä... Facebook on tietysti tärkeintä maailmassa, mutta tänään olen myös vähän väliä kyttäillyt tätä sivua: http://www.saapalvelu.fi/helsinki/ukkostutka.php. Kyllä minä uskon vahvasti siihen, että tuo tällä hetkellä Viron suunnalla riehuva ukkonen eksyisi vielä tännekin!

(kuva Wikipediasta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti