perjantai 30. syyskuuta 2011

Hyvää laatua!

Ja pah! Demonia ei ole ainakaan laadukas merkki... Yhdet Demonian creepersit minun suht vähäisessä käytössä ovat kestäneet ainakin muutaman vuoden ajan jo. Yhdet toiset, ehkä hieman nuoremmat Demoniat, joita olen käyttänyt vain muutamaan otteeseen, sanoivat tänään sopimuksensa irti. Olin Tampereen reissulla ja kävelemässä autoni parkkipaikalle, aikeissa lähteä ajelemaan kotia kohti. Noin 10-20 metriä autosta, toisen kengän pohja irtosi puoliksi. Päätin sitten kotiin päästyä lähteä käyttämään piskiä pikaisesti iltapissalla kyseiset kengät jalassa ja ehdin ottamaan pari askelta, niin koko pohja tipahti.


Sitten kun riisuin kengät jalasta, niin huomasin sukkahousujenkin hajonneen, prkl...

Ei ole laatua tarjolla näköjään nykypäivänä! Usein ovat sukat ja sukkahousut hajonneet jo silloin, kun niitä on hyvin varovasti vetämässä jalkoihinsa ihan ensimmäistä kertaa...

1 kommentti:

  1. Jos sulta hajoaa käytetyt sukat tai sukkahousut, niin myytkö ne mulle? :) Mä tykkäisin niistä. Saat samalla rahat uusiin. Nerokasta, eikö?

    VastaaPoista