perjantai 30. syyskuuta 2011

Tampereen tuliaisia

Tänään oli TUULINEN ja kuuma päivä, eli ei yhtään ideaali keli lähteä huristelemaan entiseen kotikaupunkiin! Tuli niin hiki ja hyvä kun sain auton pysymään tiellä, kun meinasi lähteä tuulen mukana. Sitten kun olin päässyt perille asti, tajusin, että olisin voinut siirtää tämän päivän asiakkaani jollekkin sellaiselle päivälle, kun minulla olisi ollut muitakin asiakkaita... Eli bensaan sain laittaa hurjasti rahaa ja ihan turhan takia. Sain sentään kaverin takin palautettua samalla kertaa, kun oli ollut minulla fiksailtavana.

Äiti tuli minua morjestamaan Tampereelle, mutta eipä varmaan ollut kauhean iloinen jälleen näkeminen hänen mielestään, kun tytär oli kiukkuinen kuin mikäkin... Kuuma, nälkä, väsy, turha reissu... No, sainpas sentään jotain tuliaisia hankittua mukaani Prismasta:

Joku idiootti varasti pihastani minun upean savesta tehdyn kurpitsalyhtyni alle kuukauden kuluttua siitä, kun muutin Kirkkonummelle. Nyt uusi yritys uuden kurpitsalyhdyn kera...
-20% alessa ollut matto olohuoneeseen
Tampereella asuessani minusta tuli Citymarketin tyttö, mutta kun muutin Kirkkonummelle, aloin suosia Prismaa, sillä Kirkkonummen Citymarketin valikoima on surkea. Samalla kun äiti kävi uusimassa vanhaksi menevän S-etukorttinsa, päätin hankkia itsellenikin kyseisen kortin. Taidan olla ihan oikeasti nyt aikuinen, kun omistan jo kaksi bonuskorttia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti