tiistai 25. lokakuuta 2011

Makea päivä!

Tänään tuli tehtyä pieni Kirkkonummi-Kangasala-Tampere-Lempäälä-Kirkkonummi reissu. Muuten oli oikein mukavaa, mutta olin aivan sekaisin väsymyksestä! Autolla ajo kuoleman väsyneenä ei ole kauhean hyvä idea, mutta säilyinpä hengissä, enkä aiheuttanut kenellekään muullekaan mitään vahinkoa...

Ensin äitiä tapaamaan, sitten käytiin yhdessä Kangasalan Euromasterilla vaihdatuttaan mulle talvikumit mun super-Mazdaan (Minun mielestä Mazdani on vaan niin super! Maailman paras auto!). Kylläpäs vaan hiljainen autoni kuulosti yllättävän äänekkäältä, kun lähti nastat alla ajelemaan.

Seuraavaksi suunnattiin Tampereelle. Äiti lähti siskonsa matkaan ja minä taasen yhden kaverini. Ensiksi mentiin Soho baariin ruokailemaan. Otin sitten kunnon brittiläisen aamiaisen. Munaa, pekonia, herkkusieniä, makkaroita, perunaröstiä, papuja, paahtoleipää ja marmeladia. Mahat pullollaan tehtiin pikakierros kaupungilla ja lähdettiin ajelemaan Ideaparkkiin. Siellä käytiin kahvilla, tai kaverini joi kahvia ja minä vettä. Vetäistiin yksi tarjous koiranluuleivos puoliksi. Se maistui banaanilta ja oli älyttömän hyvää! Kaverini käski mua naureskellen tekemään tästä bloggauksen ja sanoi, että mun pitää ottaa kuvia meidän syömisistä, kun kaikki muutkin bloggarit niin tekee. Tein työtä käskettyä! :D


Leivos katkipoikki veitsellä ja tietysti pituus suunnassa, sillä vain toisessa päässä on strösseleitä!
Nam nam!
Loppui!
Kaverini "päivän kengät" kuva...
Tähän sopii sitten minun "päivän asu" kuva. Eli takki ja hame omaa/ompelimo margaritan tuotantoa, kengät ovat yhdet tämänhetkiset lempparini, eli Clarksit Kenkämarskista ja laukku yhdeltä kaverilta 30-vee lahjaksi saatu, tukkakukka H&M:stä.
Korvakorut: KappAhl
Vähän viä tukkaa ja pärstää toisestakin suunnasta...
Kun pääsin kotiin reissultani, suunnistin tietysti jääkaapille...

Eilistä kikherneitä maitokastikkeessa-pöperöä ja ruisspaghettia
Kangasalan Lidlistä hankittu matkamuisto
Ja viä toinenkin!
"Äiti, äiti! Osta mulle noita kinuskitäytemunkkeja kotiinviemisiksi, joohan?!" Osti se! Tässä on sitten jälkiruokailu käynnissä.

Mulla on hieman kehno olo jostain syystä... Tulikohan tänään herkuteltua pikkuisen liikaa? Ei kai nyt sentään...

Kiitos kivasta päivästä neiti E! Tai kiitos kivasta parituntisesta... Eihän sitä nyt ylihysteerinen koiran omistaja voisi viettää koko päivää poissa kotoa. Koiraa se ei ehkä haittaisi, vaikka olisinkin ollut koko päivän poissa, mutta minua kyllä...

Lopuksi haluan vielä kertoa sen, kuinka TV Shopin H2O Turbo Vac imuri vei minulta kaiken vähäisenkin innon imurointia kohtaan! Niin hankala käyttää!! Mutta se ei haise niin kuin tavanomainen imuri (ellei sitten unohda tyhjentää imurin säiliötä heti imuroinnin jälkeen), eikä tarvi ostella pölypusseja ja voi imuroida kaikkea nestemäistä, eli jotain hyvää tässäkin tuotteessa! Älä osta kyseistä tuotetta, mikäli haluat hoitaa imuroinnit nopeasti, etkä halua sotkea itseäsi kuravellillä imurin säiliötä tyhjätessä ja kastella joka paikkaa, kun huuhtelet imurin säiliötä.

Ei mulla sitten muuta tällä kertaa! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti