perjantai 23. maaliskuuta 2012

Hätsiuh!

En ole saanut ainakaan viimeiseen kolmeen vuoteen edes pienen pientä nuhatautia. Olen kovasti selittänyt kaikille, että en vaan kertakaikkiaan millään tule enää nykyään kipeäksi, niin ei vaan käy!! Pari päivää olen tässä kärsinyt kaikenmaailman keväisistä tiepölyistä ja perus väsymyksestä... No okei, olen kipeä, minulla on flunssa!! Uskomatonta, mutta totta...

Pari yötä olen valvonut, kun räkää valuu nieluun, yskittää, aivastuttaa, nenä on aivan tukossa. Tänään ei työn teosta meinannut tulla mitään, sillä jouduin niistämään valehtelematta 5-10 minuutin välein. Sattuu nenään!

Nyt makaan sängyllä peiton alla ja nettinörtteilen. Yritin äsken syödä sipsejä ja karkkia, mutta aikaa turhaa touhua se oli, melkein mauttomia olivat...

Kuumetta ei ole, enkä usko että tuleekaan. Se olisi jo niin harvinaista minun kohdallani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti