keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

TV Party

Voi kamalan hirveän kamalaa! Minun telkkarini ei toiminut noin kahteen vuorokauteen. Äskettäin sain sen sitten toimimaan, kun kävin pienen puhelinkeskustelun äidin avopuoliskon kanssa. On nuo miehet vaan niin tärkeitä, ei sitä tyttö parka pystyisi edes telkkaria tuijottamaan ilman niitä! Tuntui jo oikein kohtalon ivalta, kun tänään oli postilaatikosta kolahtanut TV-lupamaksulappunen... Harmitti niin kovasti, kun eilen jäi moni hyvä ohjelma välistä, nyyh! Esim. Pientä Pintaremonttia ja Suomen Kaamein Kämppä. Salatut Elämät ja Satuhäät onneksi pystyin katsomaan netin kautta! Tärkeintä on nyt se, että huomenna pääsee tölläämään Viidakon Tähtösiä, ou jee!! Huikean hyvää viihdettä! Voiko jotkut oikeasti olla niin bimboja?!

Black Flag: TV Party

Tässä yhtenä päivänä minulla oli intialainen mies asiakkaana ja hän kysyi, että mistä maasta olen tullut Suomeen, vai olenko muka ihan syntyperäinen suomalainen. En kuulemma näytä syntyperäiseltä suomalaiselta. Olisi kyllä mielenkiintoista saada tietää, minkä maalaiselta näytän! Eilinen asiakas taasen luuli, että olen syntynyt 70-luvulla, onneksi tosin loppupäässä 70-lukua. Vielä vähän aikaa sitten, ei minua meinattu uskoa edes täysi-ikäiseksi ja nyt näytän yhtäkkiä sitten ikäistäni pari vuotta vanhemmalta... Voi nyyh! Olen huomannut, että otsaani on yhtäkkiä ilmestynyt juonteita... Vanhuus is coming...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti