perjantai 20. huhtikuuta 2012

Change - Alusvaatteiden Vaihto

Olen tässä jo jonkin aikaa vilkuillut liikettä nimeltä Change, jokusen kerran olen jopa käynyt vähän kurkistelemassa ja hypistelemässä, mutta hinnat ovat olleet liikaa minun lompakolleni ja asiakaspalvelu on pelottanut... Omat, jo olemassa olevat alusvaatteet ovat menneet todella nopeasti huonoksi pesussa tai venyneet hetkessä tai muuten vaan kulahtaneet ym. Perus vaatekauppaketjujen alusvaatteet ovat kyllä kivan hintaisia, mutta tosiaan, eivät ole kovin pitkäikäisiä ja kokoja on aivan mahdoton löytää! Naisista noin 80% käyttää vääränkokoisia rintaliivejä ja sitä myydään, mille on kysyntää, eli aivan liian pieniä kuppikokoja ja aivan liian suuria ympärysmittoja.

Olin viimekertaisella Changen visiitillä hieman ihastunut yhteen alusvaatesettiin ja huomannut, että siellä oli tarjous- kaksi settiä yhden hinnalla. Nyt kun minulla oli hieman ylimääräistä aikaa, päätin mennä ihan oikeasti ostoksille.

Myyjätär tuli ottamaan minusta mitat ja sitten etsittiin oikean kokoisia liivejä ja menin sovituskoppiin sovittelemaan. Myyjä tuli välillä kurkkaamaan miltä näyttää ja toi oikeaksi havaitun kokoisia liivejä eri malleista. Onneksi ne rintsikat, mihin olin silmäni iskenyt, olivat aivan kuin valetut! Toisen, kaupanpäällisiksi tulevan setin, löytäminen oli hieman hankalampaa. Suomi-neitona tietysti ihastuin yksiin sinivalkoisiin, mutta niistä ei löytynyt sopivaa kokoa... Useampia liivejä soviteltuani päädyin ruskeanbeigenminkälie värisiin, joissa oli pinkit koristeet. Ei ihan minun väriseni, mutta tulivatpahan kaupan päälle ja olivat hyvät päällä, eivät ihan niin hyvät kuin ne toiset, mutta hyvät silti!


Kyllä tässä nyt taisi käydä niin, etten ehkä enää ikinä osta muualta alushepeneitäni! Vau!! Missään muissa rintaliiveissä eivät ole tissini näyttäneet yhtä hyviltä kuin niissä hienommissa liiveissä, eikä ikinä yhdetkään liivit ole tuntuneet yhtä hyviltä päällä! Ja kyllä se asiakaspalvelu vaan tuntui mahtavalta, vaikka sitä aluksi jotenkin pelkäsi... En tosin häpeile olla kenenkään edessä puolipukeissa, mutta muuten ahdisti.

2 kommenttia:

  1. horomaista itsensä tyrkyttämistä...

    VastaaPoista
  2. ja tollaiset runkkarit käy kuitenkin mällit näppiksellä täällä arvostelemassa.

    VastaaPoista