keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Ompelimo margaritalla poikkeus auki- ja sulkiolot (kuumetta ja asioiden hoitoa)

Minä kun luulin, etten nykyään enää juurikaan sairastele, mutta nyt se kuumetauti sitten iski, vaikka viimekerrasta on vasta pari viikkoa vajaa vuosi! Huomenna torstaina (28.2.) on liike auki klo 15-17. Alkupäivä on sairaslomaa ja loppupäivästä on pakko mennä töihin, sillä asiakas, jonka yhteystietoja minulla ei ole, on tulossa silloin. Perjantainakin on yksi asiakas luvassa, joten silloin on pakko mennä töihin ainakin siihen saakka kunnes hän on käynyt. Jollei flunssapöpöt pelota, niin liikkeelle saa tulla asioimaan. Perjantaista en vaan tiedä yhtään mihin asti olen paikalla, mutta klo 10 olen paikalla.

Muista syistä johtuen liike on kiinni tiistain ja keskiviikon eli 5. ja 6.3.

Yleensä, jos tauti on päässyt minuun iskemään, se katoaa aika pian. Saa nähdä kuinka nyt käy. Kuume nousi tänään ja äsken sitä oli 38,2. Kaulan alue on tuntunut painavalta pari päivää ja pari päivää on ollut hieman uupunut olo. Ihan pari hassua kertaa olen tänään yskähtänyt. Saa nähdä mitä tässä on vielä luvassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti