sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Urheilijanuori Sanna

Tänään oli se päivä, kun minä hiihdin! Käytiin hiihtämässä kaverin kanssa Siltamäen urheilupuistossa. Keli oli aivan mahtava!! Hiihtäminen oli rankkaa, kamalaa ja mahtavaa samaan aikaan. Minä en edes kaatunut hiihtolenkin aikana! Yhden kierroksen jälkeen olin aivan kuollut, mutta kaveri vaati, että mennään vielä toinen kierros. Pakkohan se sitten oli. Kaverini päätti hiihtää vielä vähän ylimääräistäkin ja meni aikamoista vauhtia minuun verrattuna. Olin ihan innoissani, kun olin jaksanut hiihtää yhteensä kolme kilometriä, mutta kaveri sitten oikoi vähän luulojani ja kertoi minun hiihtäneen ilmeisesti kuusi kilometriä.

Hiihtolenkin jälkeen pääsin kylpyyn ja sain vielä herkullista kasvisruokaa ja suklaata. Twilightin viimeinen osakin tuli katsottua. Sitten tulin kotiin ja kävin vielä koiran kanssa kävelemässä pari kilometriä!

Monoo jalkaan! Onneksi kaverilla oli lainata minulle paita ja takki, ettei tarvinnut lähteä untuvatakissa valuttaan hikeä!
Mun sukset!

Mää hiihdän!

Siellä se oikeasti urheilullinen tapaus menee
Niin, siis en kaatunut koko lenkin aikana, mutta just kun oltiin päästy ladulta pois ja oli pari metriä matkaa siihen kohtaan missä piti sukset ottaa irti jaloista, kävi näin...

After ski-ateria. Sinappista kikhernesalaattia ja fenkolinen kasvispaistos kera herkkusienien.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti