perjantai 28. kesäkuuta 2013

Löysin sopivat shortsit!!

Housujen OSTAMINEN on minulle todella hankalaa, varsinkin shortsien! Harvoin tulee housuja edes käytettyä, mutta joskus sellaisetkin on kiva vetää jalkaansa ja kyllä kesällä pitää päästä shortseja käyttämään. Minulla on yhdet itse tehdyt shortsit, mutta ne eivät ihan joka tilanteeseen sovi ja ne ovat niin tiukat, että niitä ei meinaa saada tällä hetkellä päälleensä, kun olen jotain 2-3 kiloa normaalia painavampi... Olen muutamia shortseja aina silloin tällöin kaupoissa katsellut, kun ei ole yhtään huvittanut ruveta niitä itse tekemään, mutta kaikissa on ollut jotain vialla. Suurinta osaa en ole saanut vedettyä reisiä ylemmäs ja ne jotka olen saanut kunnolla päälleni, ovat olleet vyötäröltä aivan järjettömän suuret. Melkeinpä kaikki ovat myös puristaneet reisistä.

Tänään löysin Lindexistä sellaiset shortsit, jotka ensin herättivät mielenkiintoni ulkonäöllään ja sitten ne istuivat päällä aika hyvin. Hieman tiukat reisistä, mutta ei liian, pikkuisen vaikeuksia saada vedettyä shortsit jalkaan lantion yli, mutta menevät kuitenkin, eikä vyötärölle jää kuin pikkuisen ylimääräistä tilaa selän puolelle. Tuntuvat mukavilta käytössä, kun ovat niin pehmeätä kangasta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti