lauantai 15. maaliskuuta 2014

Kuulumisia

Kyykkyhaaste edistyy niin kuin pitääkin. Tämän päivän annos oli 130 kyykkyä ja ne vetäisin juuri äsken.

Ekopaasto menee niin ja näin... Ei oikein ole tapahtunut muutosta normaaliin elämään nähden, mutta pari viime vuotta olen pyrkinyt elämään niin ekosti ja lähituotteita suosien yms kuin vain kykenen. Ehkä hieman enemmän olen yrittänyt saada pakastinta ja kuivaruokakaappia tyhjennettyä vatsaani kuin aiemmin.

Kaverin kylpyhuoneremontissa olen ollut mukana noin puolitoista viikkoa. Tällä hetkellä koen olevani enemmänkin apulainen ja sivusta seuraaja, mutta viimeistään vedeneristys- ja laatoitusvaiheessa otan ohjat käsiini. Remontissa ollaan nyt seinien tasoittelu vaiheessa ja sitä tasoiteltavaa kyllä riittääkin! Seinät ovat vinossa, kuoppaiset ja yksi iso aukkokin oli tiilimuurauksessa.

Koulussa olin maanantaina tulityökorttikoulutuksessa. Läpi meni! Perjantaina on luvassa työturvallisuuskorttikoulutus.

Runkovaiheentöistä oli koe, johon osallistuin kolmen päivän opiskelun jälkeen ja sain arvosanaksi H2! Olen todella tyytyväinen. Eli talonrakennusalan perustutkinnosta olisi nyt suoritettuna yksi pakollinen osio. Märkätila-asentajan sertifikaatin teoriakokeesta tuli K3, onneksi, sillä mikään muu arvosana ei olisi minulle kelvannut! Arvosteluasteikko on T1=tyydyttävä, H2=hyvä ja K3=kiitettävä.

Eilen tuli tanssattua SoulB ravintolassa Catch The Beat Clubilla. En jaksanut jorata pilkkuun asti, kyykkäilyt rupesivat tuntumaan reisilihaksissa puolessa välissä iltaa. Huomasin myös sen, että hame kiristi tavallista enemmän reisien kohdalta (mahtavat lihakset!!) ja sitä sai koko ajan olla kiskomassa alaspäin. Vuorikangas nousi välillä todella pahasti, joten jouduin vähän väliä kourimaan itseäni oikein hameen alta. Mahtoi tanssiväki olla kummissaan... Onneksi myös kaverillani oli pienoisia hameen ylöspäin hilautumisongelmia, joten en ollut ainoa hameenhelman nykijä... Maanantainen iltalenkkikin oli tavanomaista raskaampaa reisille. Lähdin kaverin kanssa testailemaan, miten hän pystyy lenkkeilemään vatsaleikkauksen ja reumasta kiukuttelevan polven kanssa. Minä valitin enemmän kuin toipilas... Viiden kilometrin lenkki tehtiin ja siitä juostiin ainakin puolet. Matkan alkumetreillä alkoi sataa vettä... Lenkin jälkeen oli vuorossa lenkkisauna!

Haku siihen koulutukseen, mihin hain, päättyi torstaina. Vielä ei ole tullut tietoa siitä, kuinka kävi. Meidän opettaja oli soittanut sinne koululle ja suositellut minua sinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti