tiistai 10. tammikuuta 2012

Kuuhullu Puotilassa

Taidanpa olla kuuhullu! Aina vähän väliä olen kärsinyt unettomuudesta, joten en ole tullut ajatelleeksi sitä, että tiettyyn aikaan kuusta se unettomuus voi johtua kuusta. Kaksi viime yötä olen valvonut ilman mitään järkevää syytä. Olen ollut todella uninen, olen jonkun verran ulkoillut, ei ole ollut mitään hälyääniä tms. Uni vaan ei ole tullut. Sitten huomasin, että useampikin Facebook-kaverini on tässä valitellut kuuhulluudestaan ja unettomista öistä. Siinähän se syy sitten taitaa olla! Tulipa vaan mieleeni, että on sitä ennenkin tullut sängyssä pyörittyä ja tuijoteltua kaihtimien lomasta vilkkuvaa täysikuuta... Pitääkö sitä olla kuuhullukin, eikö se jo riitä, että saan valvoa aina kun olen stressaantunut, masentunut, surullinen, iloinen, nälkäinen tai kun koira on vatsavaivainen (jos koiralle tulee vatsavaivoja, niin miksi ne ilmaantuvat aina yöllä?) tai sitten naapurissa kuunnellaan/hoilotetaan uudehkoja suomi-iskelmiä... (Miksi minä aina onnistun saamaan kodin samasta talosta kuin joku nyky suomi-iskelmien/karaoken fani?!)





Sunnuntaina tuli muutettua paljon kaikenlaista pikku tavaraa Puotilaan. Nekku taitaa ainakin kelpuuttaa uuden kodin, oli se vaan niin innoissaan kun pääsi tänne! Vielä puuttuu sänky ja ruokailuryhmä, pesukone, hylly ym... mutta kyllä tästä näyttäisi jo nyt tässä vaiheessa tulevan oikein soma pikku koto! Taidan vaan kohta hukkua roskien sekaan, kun en ole saanut vielä aikaiseksi selvittää missä täällä on roskikset... Täällä oli juuri viikonloppuna murtauduttu häkkivarastoihin. Minun kannaltani hyvä juttu on se, että en ole vielä kerinnyt viemään varastoon mitään!

Ou jee! Hyvä Valintatalo! Surkeana katselin viikko pari sitten lähikauppani valikoimaa, lisäaineita, säilöntäaineita, kamalia kemikaaleja, valkoistakin valkoisempaa viljaa ym... Tänään kävin hakemassa leipää ja rusinoita ja tarttuihan sitä kaikenmoista muutakin mukaan (mutta ei yhtään karkkia tai muuta herkkua!!) ja siellähän oli ainakin kahta eri laatua luomuleipää ja luomurusinoita, ooh!!

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa Puotilaan, valitsit ihanan paikan, kunhan tutustut. Puotilan kartano, uimaranta yms.

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Sen verran kuin olen paikkaan ehtinyt tutustumaan, niin olen tykännyt! Koiran kanssa kävelyllä käydessä ollaan ihasteltu kartanoa ja kappelia ja rantakin on käyty katsastamassa.

    VastaaPoista