sunnuntai 27. helmikuuta 2011

The Versatile Blogger - 7 faktaa minusta



Sain tällaisen tunnustuksen Elinalta, joka pitää tällaista blogia: http://gonnabeapinup.vuodatus.net/
Tunnustukseen kuuluu kertoa 7 faktaa itsestään ja luovuttaa tunnustus tämän jälkeen 7:lle muulle blogille. 
Enhän minä nyt ole vielä niin perillä tästä blogimaailmasta, että osaisin tällaista kenellekkään muulle luovuttaa, eli jospa vaan kerron ne 7 faktaa itsestäni...

1. Olen 30 vuotias, mutta lähes joka kerta kun käyn Alkossa, minulta kysytään paperit. Ja silloin tällöin myös baariin mennessä.


2. Olen tehnyt palkkatyötä elämäni aikana vain noin 1,5 vuotta. Nuorempana yritin kovasti saada töitä itselleni, mutta pelkillä lukio/ylioppilaspapereilla ei minua mihinkään huolittu. Satuin saamaan harjoittelupaikan Aholaidalta ja siitä poiki ihan oikea työsuhde 1,5 vuodeksi, sitten Aholaidalla alkoi mennä huonosti ja sain potkut, niin kuin monet muutkin. Hetken päästä minua kinuttiin sinne takaisin, mutta olinkin jo ehtinyt innostua yrityksen perustamisesta ja laittelin menemään jatkuvasti hakemuksia yrittäjäkurssille. En sinne kuitenkaan päässyt, koska liikeideani oli silloin niin huono. Sitten innostuin ajatuksesta, että opiskelisin pukuompelijaksi ja sen jälkeen vielä ompelijakisälliksi. Sen jälkeen sitten pääsin yrittäjäkurssille ja nyt olen ollut yrittäjänä päälle kaksi vuotta.


3. Seuraan Salattuja elämiä, Päivien viemää, Huippumalli haussa, Big brotheria, ynnä muita "roskasarjoja" tv:stä. Jollen pysty niitä katsomaan ohjelman esitysaikaan, on minulla onneksi tallentava digiboxi!


4. Kammoan kuollakseni oksentamista. Siitä syystä en ole ollut koskaan niin kovassa humalassa, että muisti olisi mennyt, olisin sammunut tai örveltänyt oikein kunnolla. Ja siitä syystä kammoan myös hammaslääkäriä, etenkin kun oksennusrefleksini on suht herkkä.


5. Minulla on ollut kolme samaa lottoriviä melkein joka viikko vetämässä muistaakseni 11 vuotiaasta saakka.


6. Olen todella ujo ja hiljainen.


7. Pahin pelkoni on, että jään yksin ja ilman rakkautta loppuiäkseni.








Tulipa sitten eilen pitkän harkinnan jälkeen lähdettyä baariin. Sitä lähtöä tulikin pohdittua viimeisimmässä blogikirjoituksessani. Ihan kohtalaisen mukava ilta oli muuten, mutta baari oli liian pieni, liian kuuma, eikä ilma vaihtunut, sekä istumapaikkaa ei meinannut saada. Join melkein kaksi (pientä) siideriä ja melkein puolikkaan lakushotin ja sitten tuli huono olo... Ja tänään on selvästi ollut krapula... Uskomatonta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti