sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Go-Go tyttö lähti uhmaamaan talvisäätä

Eilen tuli Go-Go-tyttöiltyä Liberten Instro A Go-Go-klubilla. Oli hassu ilta!

Baariin kun pääsin, olin aluksi ihan paniikissa, sillä tuttuja oli paikan päällä vain pari, mutta alkoihan niitä tuttuja sitten kuitenkin ilmaantua paikalle. Lasillinen jaffaa vei pahimman väsymyksen (autoillen taas liikenteessä). Liberte oli aivan tupaten täynnä ja hiki tuli ilman tanssimista, mutta tanssittuakin tuli. Ilta kuitenkin tuntui loppuvan kesken ja tanssijalkaa olisi vipattanut enemmänkin! Instrumentaali musiikki alkaa yleensä tympiä jo yhden bändin jälkeen, mutta hyvin tuosta musiikista pystyi kuitenkin nauttimaan koko illan!

Viimeinen vilkaisu peiliin ennen lähtöä paljasti sen, että minähän näytän aivan idiootilta! No, useampi ihminen kävi illan aikana kertomassa, että olen illan upein nainen. Hihihii! Ja punastelua perään. Ei siis pidä aina luottaa omaan silmäänsä... Minulle myös tehtiin selväksi se, että minun kanssani olisi haluttu parisuhteeseen ja olin illan aikana myös naimisissa ja raskaana... Pääsin illan päätteeksi leikkimään taksikuskia ja heitin pari tyyppiä Pihlajamäkeen. Pihlajamäestä piti olla helppo ja lyhyt matka kotiin, mutta jotenkin päädyin Käpylään... No, tulipahan tehtyä pikku iltalenkki... Lapseton sinkku olin taas illan päätteksi, mutta lompakosta löytyi sentään pikkuriikkisen enemmän rahaa kuin ennen baariin lähtöä.


Bändeistä tai muusta menosta ei tullut kuvia otettua, mutta oma kuva tallentui kameraan muutamaan otteeseen:
Varmuudeksi Seppälän neuletakki päälle, jos vaikka baarissa olisi kylmä...
Vero Modan hihaton poolo ja oma tekemä minihame, kengät Boutique LouLou:sta ja laukku Huutonetistä
Tikkivuorinen nahkatakki ei tuntunut yhtään liian lämpimältä! Se on talvi nyt!!
Vähän taas tekotukkaa pään päälle keikkumaan

1 kommentti:

  1. Aivan mielettömän seksikäs ja mitkä sääret! WAU!!!

    VastaaPoista