perjantai 7. syyskuuta 2012

Sanna ja pukeutumisen tuska ja kurjuus!

Tiistaina ei niin ahdistanut vielä, ilmeisesti onnistunut asuvalinta... Tiistaina myös tykkäsin kovasti hiljan pätkimästäni otsatukasta.

Paita: H&M, mekko: itse tehty/ompelimo margarita, kengät: (T.U.K) EMP

Keskiviikkona suorastaan hävetti...

Olen jo useaan otteeseen kertonut siitä, kuinka sekopäisen tarkka olen siitä, että kaiken täytyy "mätsätä" keskenään. Olin ihan tuskissani, kun kengät ja laukku olivat eriväriset!! Minulla vaan ei ole laukun värisiä kenkiä! Tuntui siltä, että kaikki kyttäävät ja pitävät minua ihan hulluna, kun laukkuni ja kenkäni eivät ole samaa väriä. No minähän se hullu olen... Taisi olla ihan hyvää terapiaa minulle kulkea tällä tavalla asustautuneena ihmisten ilmoilla... :D

Jakku H&M:stä, itse värjäsin sen mustaksi, hame itse tehty/ompelimo margarita, laukku: (vintage) kaverilta saatu
Paita (josta ei saa mitään selvää...) H&M:stä
Pään alueen asusteet olivat sentään samaa sävyä laukun kanssa!

Torstaina tunsin näyttäväni liiankin kirjastonhoitajamaiselta... En oikeastaan edes tiedä miksi, mutta sellainen inhottava olo oli koko päivän. Olenkohan vaan käyttänyt viime aikoina liikaa minihameita ja tottunut niihin liiaksi...

Paita: H&M, hame itse tehty/ompelimo margarita, kengät: Citymarket

Perjantaina oli farkkupäivä. En käytä farkkuja kovinkaan usein. Nämä farkut puristavat yläosastaan kovasti! Olen ilmeisesti pari kiloa lihonut viimeisen 10-15 vuoden aikana. Joskus silloin nuo farkut hankin. Alunperin farkut olivat leveälahkeiset, mutta kavensin ne. Bändipaitojakaan ei tule enää kovin usein käytettyä. Meteorsin paita sopi kuitenkin mukavasti farkkujen kumppaniksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti