perjantai 6. toukokuuta 2011

Tarinoita tämän viikon varrelta

Tällä viikolla tapahtunutta:

Tällä viikolla olen pukeutunut ja laittanut hiukseni mm. näin:


Asukokonaisuus A
Neulepaita: H&M, hame: itse tehty/ompelimo margarita, kengät: Citymarket, hiuskukka: H&M
Vyötärölle laitoin satiininauhan ja rusetin solmin taakse.

Asukokonaisuus B

Takki: Lindex, mekko: itse tehty/ompelimo margarita, laukku: (vintage) Huutonet
Hiuskukka: H&M, korvakorut: Glitter
Bolero: Anttila

Tällä viikolla olen kuunnellut enimmäkseen Sonicsia, NoMeansNo:ta ja Dead Kennedysiä.


Tällä viikolla kävin Luontaisterapia Marinellassa. Ihanaa hierontaa yli tunnin ajan! Maksun suoritin äidiltä joululahjaksi saamallanani lahjakortilla. Toinen kerta on vielä edessä loppukuusta. Ihanaa! Perinteiset hierojat yleensä vain runnovat selkää ja siinä se, mutta tähän hoitoon kuului selän, niskan, kaulan, pään, korvien, dekolteealueen ja käsien hieronta!

Tällä viikolla minun piti saada selkätatuointi valmiiksi, mutta tatuointiaika siirtyikin tältä päivältä loppukuulle. En siis joutunut tänään Putkaan, vaan jouduin töihin ja shoppailemaan. Shoppailureissu oli hyvä! Lähdin etsimään bikineitä ja aurinkolaseja, palasin takaisin kahden kenkäparin ja kahden hiuskukan kera... Olen jo ikuisuuden (eli vuoden tai kahden ajan) etsinyt vanhan roosan sävyisiä nättejä kenkiä. Minulla on siis yksi vanhan roosan sävyinen vintagelaukku. Pari kertaa olen löytänyt oikean väriset, mutta ne ovat olleet joko rumat tai väärän kokoiset. Ostin alkukeväästä kaveriltani mustat korkokengät, joissa oli juuri oikean värisiä yksityiskohtia, mutta ne ovat sen verran tiukat, ettei niitä viitsi käyttää kuin joskus harvoin ja lyhyen aikaa kerrallaan. Löysin myös PVC ballerinat, jotka olivat luonnonvalkoiset, joten ne sopivat täydellisesti yhden vintagelaukkuni kaveriksi. Ajattelin, että voisin käyttää laukun kanssa jotain jo olemassa olevista valkoisista kengistäni, mutta en ole kyennyt, sillä eivät ne ole näyttäneet hyviltä yhdessä!

Anttilasta
Huutonetistä aikoinaan hankittu vintagelaukku ja uudet popot.
Seppälästä
Tämäkin vintagelaukku on hankittu Huutonetista
Hiuskukkia H&M:stä

Tällä viikolla olen saanut yhden työn valmiiksi ja luovutettua asiakkaalle:
Silkkinen iltapuku shifonkihihoilla, vyöhön on brodeerattu kelttihenkistä kuviota. Vyö on brodeerattu Putkalla.

Tällä viikolla olen syönyt paljon jauhelihaa (luomu- sellaista!). Myös avokado/nakki/pasta/kurkku/salaattia on tullut mussutettua useampaan otteeseen. Tässä yksi ateriani:
jauhelihaa, kesäkurpitsaa, aurinkokuivattua tomaattia, herkkusieniä, fetajuustoa, pippuriseosta. Nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti