torstai 17. maaliskuuta 2011

Farkut

Tällä viikolla sain ompelimolleni sellaisen henkilön asiakkaaksi, että piti hetkeksi jättää kaikki muut kiireiset asiakastyöt huomiotta. Tämä kiireinen ja erittäin tärkeä asiakas olin minä! Olen jo hyvän aikaa etsinyt itselleni naisellisia, korkeavyötäröisiä, suora- tai pillilahkeisia tummansinisiä farkkuja. Parit ihan kivat farkut olen löytänyt, mutta niissä on ollut liian lyhyet lahkeet. Minä haluan farkkujeni lahkeitten olevan niin pitkät, että ne saa käännettyä. Ja sitten yksi toinen ongelma on vähän kaikissa vaatteissa ollut se, että ne ovat aivan liian väljiä vyötäröltä. Ajattelin sitten tehdä housut ihan itse. Kävin katsastamassa Eurokankaan farkkuvalikoiman ja löysinkin ihan kivan kankaan. Piirsin kaavat ja väänsin housut. Tällaiset niistä sitten tuli:


Kangas on harmahtavan sininen ja siinä on aika paljon elastaania.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti