torstai 17. maaliskuuta 2011

Omaa tyyliä

Minulle oma tyyli ja pukeutuminen ovat hirvittävän tärkeitä asioita! Työksenikin suunnittelen ja valmistan vaatteita. Joten tuli mietittyä, että blogiini täytyisi saada enemmän pukeutumiseen ja tyyliin liittyviä juttuja. En ole innostunut omalla kohdallani siitä, että alkaisin kuvaamaan blogiini päivän asujani, niin kuin monet muotibloggarit tekevät. Mutta josko sitä esittelisi aina silloin tällöin jonkun asukokonaisuuden.

Minulta löytyi kamerasta pari päivää vanha kuva, jonka voisin esitellä nyt.

Kuva on aika epäselvä... Neuletakki Seppälästä, Trikoominimekko H&M:stä, go go-bootsit Morticiasta, Salkku huutonetistä, korvakorut Glitteristä.

Tarkempi selvitys asukokonaisuudestani:
  • Halusin ottaa jotain vaikutteita 60-luvulta. 
  • Olen aina pitänyt hyvin lyhyistä hameen helmoista. 
  • Musta ja valkoinen kuuluvat lempiväreihini. 
  • Raidat ovat ihania. 
  • Rakastan vintagelaukkuja. 
  • Olin lähdössä töihin ja tämä asu on ihan hyvä työasu, mukava päällä, eikä pelota asiakkaita pois.
  • Silmälasit päässä siksi, kun tarvin niitä autolla ajaessa ja tv:tä katsellessa ja olin siis lähdössä töihin, meinaan autolla. (Kun jouduin lasit hankkimaan, halusin niiden olevan "kissamaiset" ja mustavalkoiset kehykset sopivat värimaailmaani.)

Minulla on Seppälästä ostettu neuletakki, joka on tismalleen samanlainen kuin tuo Seppälän raidallinen, mutta se on kokomusta. Näistä kahdesta neuletakista on tullut minulle ihan suosikit. Ne ovat lyhyitä, niissä on todella pitkät hihat ja ne tuntuvat hyvältä päällä (pääraaka-aine taisi olla viskoosi). Ne sopivat monen kanssa. Ja olivat ihan kivan hintaisiakin.

Tästä kuvasta näkee tuon neuletakin vähän paremmin.

1 kommentti: