sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Pretty In Pink

Asusteiden tulee "mätsätä" keskenään! Tämän mielipiteeni olen jo ilmaissut muutamaan kertaan... Olen kyllä nähnyt vaikka kuinka upeita asukokonaisuuksia joissa näin ei ole, mutta siis omalla kohdalla tämä on PAKKO! Olen mielenvikainen, tiedän...
Joskus tuli huudettua huutonetistä tämä ihana vanhan roosan värinen käsilaukku, kun ajattelin, että se sopisi parien vaaleanpunaisten kenkieni kanssa yhteen, mutta ei se sitten sopinutkaan. Kenkäni ovat hennon vaaleanpunaisia ja laukku on vanha roosa. AAARGH, ei käy yhteen!






Suunnilleen samansävyiset korvakorut onnistuin löytämään joskus.





Sopivia kenkiä olen metsästänyt jo pitkään, mutta tuloksetta. Sitten löysin askartelukaupasta suhtkoht kelvollisen sävyistä maalia (muistaakseni pienoismalleille tarkoitettua). Myyjä arveli, että saattaa se kengissäkin pysyä. Päätinpä sitten kokeilla. Minulla oli yhdet punaiset kengät, jotka olivat hieman väärän punaiset ja suutari maalasi ne. Niistä ei tullut senkään jälkeen ihan täydellisen punaiset, eikä maalikaan tuntunut pysyvän ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Kengät ovat jotain keinonahkaa. Päätin sitten uhrata kyseiset kengät. Ekan käyttökerran jälkeen ne näyttivät tältä:

Maali on päässyt lohkeilemaan.
Minulla on maalia jäljellä vielä noin puolitoista purkkia, joten kai noita kenkiä voi sitten käyttää niin, että maalaa ne aina uudestaan ennen kuin käyttää niitä...

Eilen tuli tehtyä löytö kaverini myyntipöydästä (oltiin molemmat myymässä samassa tapahtumassa). Näissä mustissa kengissä on täsmälleen oikean väriset yksityikohdat. Sain kengät 7€:lla.

Kyllä nyt kelpaa! Kengät ehkä puristavat hieman, mutta eikös niiden kuulukin?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti