perjantai 1. huhtikuuta 2011

Jätin väliin...


...esimerkiksi tämän bändin. Vähän harmittaa. Olin tehnyt päätöksen, että tänään lähden illalla Ska klubille YO-talolle. Nyt istun silmät sikkurallaan sängyn reunalla tukka pystyssä, ilman meikkiä, aamutakissa. Vielä tunti sitten minulla oli kampaus ja meikit, jotka olin laittanut aamupäivällä ihan viimeisen päälle. Vaatteetkin oli tarkoin valikoidut.

Päivä oli jotenkin tosi pitkä ja uuvuttava, vaikka työpaikalla olin ehkä puoli minuuttia. Ajoin aamupäivällä Kangasalle hakemaan äitini, sitten mentiin yhdessä Ideaparkiin. Siellä tuli talsittua varmaan monta kilometriä. Itselle tuli hankittua lyhythihainen paita ja kesäkengät halvalla (Ah ja voih, kuinka ne yhdet kengät, ne liian kalliit kengät, jäivät pyörimään pahasti mieleeni...Jos minut näkee alkuviikosta Ideaparkin Dinskossa, olen voittanut tänä lauantaina lotossa.). Tuli hankittua kaikennäköistä myös yritykselle, kankaita asiakastöihin ja toimistotarvikkeita ym. Sitten myös ihan mukiinmenevä banaanimunkki, jonka syönnin jälkeen lopetti maha onnellisena olon, auuh! Edes hyvä ska ei olisi varmasti pelastanut mahaani, eikä varmaan korkareissa koko päivän tallustelleita jalkojani. En varmaan olisi pystynyt nauttimaan ska-musiikin sulosävelistä näin väsyneenäkään. Tosi huonosti nukuttu yö takana, taas... Koirareppanakin on joutunut olemaan niin paljon tänään yksinään, että on se parempi, että otan Nekun kainaloon ja rupean nukkumaan. Onhan noita ska bändejä aina vähän väliä siellä sun täällä esiintymässä, joten ei hätää, näkee niitä vielä tulevaisuudessakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti