perjantai 4. marraskuuta 2011

Älä mene supernälkäisenä ruokakauppaan!!

Nälkäisenä kun menee ruokakauppaan, ei lopputulos voi olla kovin hyvä! Yleensä en syö pahemmin hedelmiä, joskus joku banaani menee tai vesimeloni. Nyt tuli hankittua yhden persimonin kaveriksi rasiallinen päärynöitä. No ei se mitään, hedelmät ovat terveellisiä!! Mutta pitihän sitä jotain suolaistakin naposteltavaa saada, kun huomasin junassa jonkun tytön syövän sipsejä ja rupesi tekemään mieli. Ostin siis pussin ylisuolaisia cashewpähkinöitä. Kotona mulla olisi ollut vain puolitoista pussia hedelmätoffeita, yksi rasia hedelmäkarkkeja, puoli levyä pähkinärusinamaitosuklaata, jokunen pala Fazerina suklaata, lähemmäs puoli kiloa lakua, melkein täysi pussi salmiakkia... Joten ei sitten auttanut muu, kuin ostaa vielä pussi salmiakkivaahtokarkkeja, sekalaispussi ja pussi suklaarusinoita... Leipä, leikkelemakkara, juustotäytteinen, valkoisesta viljasta valmistettu tuorepasta tai sulatejuustokaan ei kuulu usein ruokavaliooni, mutta nyt oli pakko saada!! Huhhuh! Eiköhän näillä herkuilla selviä seuraavaan elämään saakka vähintään! Kauheesti olisi siis kaikkea hyvää, mutta minä se vaan haaveilen itsetehdyistä marengeista...

"Olishan mulla tossa toi luu, mutta ei sitä ehdi nyt edes ajatella"
Tässä on vain osa mun herkuistani...
"Nuuh, nuuh, nuuh, nuuuu-uuh, anna mulle!!"
Silmätkin meinaa pullistua päästä
Täytyy kyllä sanoa, että nyt ihan hävettää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti